• A310-ph1 RA

Laatste Posts

Alpine Vision

AV 107

Klik op de bovenstaande cover voor meer informatie over ons clubblad AV

Evenementen

Historic Grand Prix Zandvoort
vr 30 aug 2019 - zo 01 sept 2019
Lustrumfeest van Zoet Racing
zo 15 sept 2019 - zo 15 sept 2019
Eindejaars evenement
za 26 okt 2019 - zo 27 okt 2019

Algemene ledenvergadering 2014

Afgelopen zondag 23 maart, exact een jaar na onze ALV 2013 bij Renault dealer Van Kerkhof & Visscher te Gorinchem, hebben onze leden zoals elk jaar mee kunnen beslissen over de toekomst van onze Alpine Renault Club Nederland.

ALV1

ALV2

foto's: Ronald Bouwmeester

Ook dit jaar was er heel wat te bespreken. Naar aanleiding van een idee geopperd door Huub Bouwmeester om de 'Alpine Revue' en 'Alpine Magazine' van de CRS te combineren tot 1 magazine, ontstond al snel een boeiende
discussie over waar we met onze club naartoe willen en hoe we dit kunnen realiseren. Gaan we voor verjonging en meer samenwerking met andere Renault clubs, of houden we vast aan de eigenheid van Alpine? Stof tot nadenken...

Zittend voorzitter Joost de Poorter en a.i. penningmeester Jeroen Hopman hadden vooraf aangegeven hun functie ter beschikking te stellen wat leidde tot de verkiezing van een nieuwe 'voorzitter' en 'penningmeester' dagelijks bestuur. Hiernaast was er een vacante vacature 'voorzitter evenementencommissie'. Kortom een heleboel vacatures dus die door vrijwilligers moeten worden ingevuld, maar dat bleek toch weer geen eenvoudige opgave. Voor de functie 'voorzitter evenementencommissie' was er op voorhand al een kandidaat, maar voor de andere functies was dit nog niet het geval.

ALV0

We verwelkomen Hans van der Heyden als onze nieuwe 'voorzitter evenementencommissie'. Om het nuttige aan het aangename te koppelen, heeft hij zelf zijn evenementencommissie al samengesteld.
Niko Feijten wordt onze 'penningmeester dagelijks bestuur' en Charley Valette is bereid om de taak van 'voorzitter dagelijks bestuur' samen met assistentie van Ben Struijk voor dit jaar op zich te nemen. Joost de Poorter levert dan wel de voorzittershamer in, maar zal zich vanaf nu inzetten om de website verder uit te bouwen.

Hans, Niko, Charley, Ben en Joost, veel succes met jullie nieuwe functie.

We danken ook Joost de Poorter en Jeroen Hopman voor hun bijdragen van het afgelopen jaar.