LX-91-NN: de laatste der Mohikanen

Meer
2 jaren 11 maanden geleden #10538 door rens914
Rijd anders eens even langs erwin (Zoet). hij heeft toch wel een mooi setje Gotti's voor je 310 liggen.
Gewoon ff eronder schroeven en fotoke maken.
resultaat zal je verbazen (al vind ik de BBSén ook mooi)

I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.

A310 fase1 + Mercedes Slk R171 + Jeep Patriot + Camper + Zundapp KS 80 + Retro scooter Fosti + Frontmaaier + Kettingzaag + Heggeschaar + Generator en nog meer oude meuk

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
2 jaren 11 maanden geleden #10539 door mick
Ben natuurlijk al bij Erwin geweest. En ik weet hoe ze eronder staan. Gaat m niet worden voor mij...;) Als ander alternatief zijn de pack gt velgen ook niet verkeerd. Maar dat is ook gekloot met die brede 15" banden om goede nieuwe te vinden.:dry:

Ik heb toen ik m net had echt wekenlang naar de verschillende alternatieven gekeken, maar uiteindelijk vind ik deze trx velgen toch wel erg mooi...

Rouge et noir...

Meer
2 jaren 11 maanden geleden - 2 jaren 11 maanden geleden #10540 door mick
Even gegoogled naar een ph2 met Gotti. En ik weet dat veel mensen het mooi vinden, maar ik vind het eerlijk gezegd gewoon niet kloppen. Je zet er toch ook geen spaakwielen onder? :P Overigens denk ik dat met gottis de winter door ook geen onverdeeld succes zal zijn...:)

Rouge et noir...
Bijlagen:

Meer
2 jaren 11 maanden geleden - 2 jaren 11 maanden geleden #10542 door Ben A310
Velgen van de Pack GT zijn te breed voor een standaard A310. Een Pack GT heeft ook kortere draagarmen, anders stonden de wielen te veel naar buiten.
Je moet dan andere schalen erop zetten en dan heeft als voordeel dat je goedkopere banden kunt kopen die wel goed verkrijgbaar zijn.

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Meer
2 jaren 11 maanden geleden #10543 door rens914
Ik heb mn originele "smallere" gotti's behouden maar spacers laten draaien waardoor de velgen wielkuipen goed vullen. Voordeel is minder wrijving ( hogere snelheid en minder verbruik) betere wegligging en goedkopere banden.
Nadeel is "de smoel". Diepschotel velgen staan wel heel gaaf.
Kracht op het wiellager neem ik voor lief aangezien een diepschotel velg de druk ook verhoogt.
I hope..... best of both worlds.

A310 fase1 + Mercedes Slk R171 + Jeep Patriot + Camper + Zundapp KS 80 + Retro scooter Fosti + Frontmaaier + Kettingzaag + Heggeschaar + Generator en nog meer oude meuk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben A310

Meer
2 jaren 8 maanden geleden #10969 door mick
Drie maanden terug alweer. Gek wordt ik ervan. Nooit iets te melden; het ding doet het gewoon altijd. Maarrrr.... gelukkig deze week nieuwe bougiekabels gemonteerd! Sorry geen foto...:dry:

Rouge et noir...

Meer
2 jaren 8 maanden geleden - 2 jaren 8 maanden geleden #10970 door mick
Ok, toch een foto. Generations of love...

Rouge et noir...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: tom

Meer
2 jaren 8 maanden geleden #10971 door jochem
Tjonge...ik zat nou net op een foto te hopen......

Zp jammer

Meer
2 jaren 8 maanden geleden #10973 door mick
Kijk eens Jochem. Geniet ervan...:P

Rouge et noir...
Bijlagen:

Meer
2 jaren 8 maanden geleden #10975 door Jseph
Bah wat vervelend zeg. Denk je een leuke hobby-auto te kopen, hoef je niks anders te doen dan set bougie-kabels verwisselen.

Dan kun je net zo goed een moderne auto gaan rijden...

1982 / A310

Meer
2 jaren 8 maanden geleden #10976 door jochem
O dank je ...yessss

Meer
2 jaren 6 maanden geleden - 2 jaren 6 maanden geleden #11137 door mick
Vorige week is mijn auto voor de apk bij Jeroen geweest. Enige dat gemaakt moest worden, was dat de ruitenwissers naar de nulstand teruggaan. Is sinds kort een apk eis. Goed, jeroen heeft het intervalrelais achter het schutbord uit elkaar getrokken en schoongemaakt. Vooral de solenoid was redelijk zwart. Ding weer teruggezet en alles werkt naar behoren. Tenminste, de ruitenwissers. Goedgekeurd dus.

Maar nu doen twee zaken het niet: de eerste twee standen van de kachelmotor. En de olieniveaumeter. De eerste heeft zeker een draadje lopen naar het roemuchte relais. En obv foto’s op FAR lijkt ook het tweede probleem gerelateerd te zijn met dat relais. Maar ik heb alleen een goed schema van de fase 1 en niet van de fase 2 die die meter heeft. Ik weet dat bij de kachelmotor de weerstand normaal gesproken errste verdachte zou zijn, ware het niet dat het gewoon werkte voordat het relais uit elkaar getrokken is, dus daar richt ik mij toch eerst op. Oh ja, en het relais is volgens mij niet meer nieuw te krijgen...

Lang verhaal kort: heeft iemand een elektrisch schema van de fase2?

Rouge et noir...

Meer
2 jaren 6 maanden geleden #11184 door mick
Vandaag mooi cadeautje bij de post. De remake van de originele boordmap...

Rouge et noir...
Bijlagen:

Meer
2 jaren 6 maanden geleden #11185 door rens914
Netjes, mijn brievenbus gaf vandaag alleen maat rekeningen. Morgen nwe dag.

Meer
2 jaren 6 maanden geleden #11207 door Jseph
Zit hier ook al vol spanning naar de brievenbus te kijken, ziet er wel mooi uit die boord-map-hoes!

1982 / A310