koplampen afstellen

Meer
2 maanden 1 week geleden - 2 maanden 1 week geleden #13088 door Hugos
Hallo,
Hartelijk dank om me toe te laten!
Heb net een A310 (1ste inschr. dec 1986) kunnen bemachtigen. Foto's volgen zeker nog. Eerst door de technische keuring geraken: afgekeurd (in Belgie) wegens geen veiligheidsgordels achterin. Heb ze besteld dus waarschijnlijk morgen OK. Tweede probleem: lichten niet goed afgesteld. (vorige maandag in Nederland gekeurd, toen wel OK). Kan het zijn dat je maar 1 lamp kan afstellen van de dimlichten? En ook maar 1 lamp van de grootlichten. Het rechtse dimlicht is toch helemaal niet bereikbaar?
Met dank!

Hugos

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
2 maanden 6 dagen geleden #13092 door maurice A599
Hugos, gefeliciteerd met je aanwinst. Vanuit de kofferruimte kan je alle lampen afstellen. Iedere lamp hangt in 4 draadeindjes die je dmv schroefdraad kan afstellen dmv draaien. Misschien moet je de plastic inlegbak even verwijderen als die erin zit om erbij te komen.

Meer
2 maanden 5 dagen geleden #13097 door Hugos
Dankje Maurice,

Die plastiek bak moet er inderdaad uit. Maar ik kan nooit aan de uiterst rechtse schroefdraadjes van de uiterst rechtse lamp. Ofwel is m'n arm te dik..; Heb dmv de linkse schroefdraad toch ietwet kunnen regelen. Dit na het wegnemen van het grootlicht. Morgen naar technische keuring!
grts

Meer
2 maanden 5 dagen geleden #13100 door Ben A310
Dag Hugo,

Mogen we je binnenkort ook als lid toevoegen aan onze ledenlijst? Je zou dan ons 25e Belgische lid worden. Klinkt goed niet?

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Meer
2 maanden 4 dagen geleden #13104 door Hugos
Dag Ben,

Ik moet het nog bekijken. Ik zit nl. ook op 2 Belgische fora. Kijken wat voor mij het meest interessant is... ;)

Meer
2 maanden 3 dagen geleden #13105 door Ben A310
De ene hoeft het andere niet uit te sluiten... ;-)

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --