2 X A310

Meer
1 maand 1 week geleden #12787 door Ben A310

sj_hendrikx schreef : Bij deze weer wat nieuwe van de restauratie. Je ziet dat het frame al een keer in de verf is gezet, evenals binnenkant spatborden. de onderdelen staan klaar. Er komen billsteins onder.

Dag Xander,

Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes met de restauratie.

Groet,
Ben

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #12789 door maurice A599
Gedeelde smart is halve smart Hendrikx ;-) Ik zal ook even een duit in het zakje doen. Na lassen ga ik nu alles conserveren. Dan de gatenplaten vastmaken met vervolgens epoxy+popnagels. Dan afpolyesteren en coaten. Afsluitend alles in de dinitrol-ML. Vooral inwendig.

Parallel met de ophanging bezig. Ongelooflijk hoe vast dat soms zit...Als de ophanging weer gemonteerd is (inclusief verbeteringen mbt afstelmogelijkheden) dan aan de motor en bak. Doel is om er mee naar Le Mans Classic te gaan volgend jaar ;-)

De volgende gebruiker (s) zei dank u: tom

Meer
1 maand 1 week geleden #12790 door Rudolf
Goed bezig allemaal:)

Meer
3 weken 5 dagen geleden #12806 door Ben A310
Al die noeste arbeid doet me deugd. Goed bezig mannen! En we zijn gek op foto's hier, dus af en toe een up-date is erg welkom.

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Meer
3 weken 5 dagen geleden #12810 door maurice A599
Komt goed. We zijn nu ook bezig met 310 4 cilinder die body of wordt aangepakt. Zal ik ook wat foto's van maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ben A310