× Vertel onze leden wie u bent, waar u van houdt en waarom u lid geworden bent van deze site. We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!

Weer terug bij Alpine

Meer
3 maanden 1 week geleden - 1 maand 4 weken geleden #12712 door Jan old skool
Beste allemaal,

Conform goed gebruik wil ik mij bij deze weer opnieuw voorstellen. Jan uit Alkmaar.

Na circa 15 jaar Alpine-loos te zijn geweest ben ik sinds vandaag de trotse bezitter van een Alpine Premier Edition zwart nr #1065.

Van circa 1999 tot en met 2004 had ik een donkerblauwe V6 GT Turbo met kenteken RD-VD-13. Deze auto gebruikte ik als daily en heb hiermee zo'n 70.000 km gereden. Veel onderhoud (iets wat maniakaal) en verbeteringen gedaan met behulp van Jaap Reit. Ook enkele club meetings bezocht. Na deze periode de auto verkocht aan een liefhebber. Helaas bij hem gestolen.

Uiteraard bleef ik wel de ontwikkelingen van t merk Alpine nauwlettend volgen. Zo ook de introductie van de nieuwe A110 PÉ. Echter, deze bleek binnen n week te zijn uitverkocht.

Vorig jaar ben ik toch maar eens gaan kijken bij Stam. Nadien veelvuldig contact gehouden met Eva maar niet een beslissing genomen. Dit mede omdat het gerucht van een 6 pitter of n snelle versie in de lucht hing.

Zoals bekend is recent de A110s uitgekomen. Na eerdere proefritten met de PE en Legende en de specificaties lezend van de S wilde ik toch een PE. Omdat toeval niet bestaat bleek de zwarte #1065 waar ik een jaar eerder omheen draaide nog te koop te staan.

Eind juli de knoop doorgehakt en #1065 gekocht.

We gaan elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen. Een paar heb ik al gesproken tijdens het recente Concours. Leuk om te lezen, via Ben, dat ik mijn oude lidmaatschapsnummer A-516 weer terug heb gekregen.

Mvg Jan

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
3 maanden 1 week geleden #12713 door Jan old skool

Uiteraard n foto.
Bijlagen:

Meer
3 maanden 1 week geleden #12714 door Jan old skool
En nog maar eentje.
Bijlagen:

Meer
3 maanden 1 week geleden #12715 door larsdijkstra
Gefeliciteerd met deze mooie en zeldzame zwarte PE! Voor zover ik weet zijn er maar 3 in NL in zwart, wij hebben er 1 geleverd.
Veel plezier ermee.

Groet Lars
Alpine Centre Hengelo

Meer
3 maanden 1 week geleden #12716 door tom
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe PE in de mooiste kleur :)

Lidnummer A763
GTA V6 GT
Clio V6 nr449
A110 PE 449
en nog wat....

Meer
3 maanden 1 week geleden #12717 door Rudolf
Mooie auto!
En een mooi verhaal.
Het rijden is neem ik aan geheel anders dan de gta?
Veel plezier er mee.

Groeten
Rudolf

Meer
3 maanden 1 week geleden #12718 door Ben A310
Welkom terug Jan! Je bent de 2e binnen de club met een zwarte A110 B. Dus je nieuwe Alpine is verre van eenheidsworst.

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Meer
3 maanden 6 dagen geleden #12719 door Jaap
Gefeliciteerd Jan.