× Vertel onze leden wie u bent, waar u van houdt en waarom u lid geworden bent van deze site. We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!

GTA V6 Turbo aangeschaft!

Meer
5 jaren 8 maanden geleden - 5 jaren 8 maanden geleden #8307 door alpinelover
B) hoi allemaal.
Ik ben hier nieuw. Na een aantal 911-jes en 356 in de verzameling te hebben, dacht ik aan eens iets anders te kopen, maar wel iets dat beter of evengoed is. Zo kwam ik uit bij de Alpine. Ik heb de wagen van jullie lid Joost overgekocht en deze intussen helemaal laten spuiten in zijn originele kleur en de lederen zetels laten herstellen .
Wij gaan de wagen dit jaar meenemen voor de Mille Miglia te rijden voor youngtimers. Ik ben blij dat ik de wagen heb kunnen kopen van een Alpine liefhebber.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8308 door jochem
Welkom....
Mooie intenties. ..
Benieuwd naar wat betere foto's van je Alpine

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8310 door Ben A310
Dag "Alpine-lover",

De Alpine van Joost was een club-auto. We hopen dat de auto binnen de club mag blijven, dus meld je aan als nieuw lid. Je bent van harte welkom!
Ik vermoed dat je in België woont, maar dat is geen probleem. We hebben reeds 26 Belgische leden binnen de club.

Veel plezier met de Alpine!

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine GTA V6 Le Mans (1990) en ter compensatie een elektrische Renault Twizy ;-) --

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8313 door walterg

Ben A310 schreef : Dag "Alpine-lover",
Ik vermoed dat je in België woont,

?????

A310/4 VG - R12 TL - R5 EBS cabrio - R4 TL

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8315 door Ben A310
Ja Walter. Ik weet het inmiddels definitief: De nieuwe eigenaar woont in België. En ik ben gek op Belgische leden, dus die kunnen we niet genoeg hebben! :woohoo:

Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine GTA V6 Le Mans (1990) en ter compensatie een elektrische Renault Twizy ;-) --

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8316 door walterg

Ben A310 schreef : En ik ben gek op Belgische leden, dus die kunnen we niet genoeg hebben! :woohoo:

Nog even oefenen Ben, Bijna. Je benaderd de perfectie qua geloofwaardig overkomen :P
En omdat de Belgen zo gewild zijn , ga je waarschijnlijk met kortingen beginnen gooien ?? :) Twee voor de prijs van één bijvoorbeeld.

Meer
5 jaren 8 maanden geleden - 5 jaren 8 maanden geleden #8317 door jochem
Walter U zijt toch Belg ..? Geen Hollander met zijn kortingen ..... ;) :P

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8318 door walterg
Punt 1 : ja ik ben Belg
Punt 2 : ik woon 2 km van de Nederlands grens.
Punt 3 : ben al 34 jaar met een Nederlandse getrouwd.
Punt 4 : ik wil Ben zijn gezicht horen kraken als hij het woord korting uitspreekt. :P Ik denk dat de gemiddelde vrouw gemakkelijker een zesling ter wereld brengt, dan dat Ben het woord korting er uit perst :lol: :lol: :lol:

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8320 door Ben A310
Korting! :woohoo: AU!

Meer
5 jaren 8 maanden geleden #8322 door jochem
Hahaha Walter .... :P

Meer
5 jaren 8 maanden geleden - 5 jaren 8 maanden geleden #8323 door Jos_A797
en dan zeggen ze dat Belgen geen humor hebben :lol: :lol:
nou Walter , wij weten wel beter ,
of niet?

lidnr: A - 797
A 310 phase 1

Meer
5 jaren 8 maanden geleden - 5 jaren 8 maanden geleden #8328 door alpinelover
B) :) Hoi alpine liefhebbers,
Ja, ik ben een Belg maar ook een halve Nederlander want ik verblijf soms aan jullie prachtige kust in ouddorp (Zuid-Holland) waar wij een vakantiehuisje hebben.
De Alpine was oorspronkelijk een Belgische wagen, dan uitgevoerd naar Nederland, nu terug op Belgische o-plaat die geen beperkingen heeft. Maar niet getreurd, de Alpine blijft in de club, alleen jullie moeten er een Belg en op de Alpine een Belgische o-nummerplaat bijnemen. Foto's zijn van toen ik hem juist had, dus was toen nog niet gespoten. Nu intussen wel, maar zijn nu de lijm- of verfresten van de vorige keer van de ramen aan het verwijderen (is gebeurd toen de wagen in het bezit was van de vorige eigenaars). Wil dat de wagen perfect is als hij op de weg komt; dat verdient hij, zulke zeldzame schoonheid.