× Vertel onze leden wie u bent, waar u van houdt en waarom u lid geworden bent van deze site. We heten alle nieuwe leden van harte welkom en hopen u regelmatig weer te zien!

Even voorstellen

Meer
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #8911 door e.knaven
Ik ben Eric Knaven en woonachtig in Zevenaar. In 2013 mijn Alpine A310V6 verkocht en tijdens de Gelderland Tour afscheid genomen van de ARCN. Dit omdat we gingen emigreren naar Brazilië. Zo gezegd, zo gedaan. Eind 2013 vertrokken om daar een nieuw bestaan op te bouwen. Na een aantal maanden werd echter al duidelijk dat dit het niet ging worden. Diverse oorzaken die zich het makkelijkst laten omschrijven als cultuurverschillen. Begin 2015 terug gekeerd naar Nederland om hier vanuit niets maar weer opnieuw te beginnen. Inmiddels anderhalf jaar verder hebben we alles weer redelijk op de rit. Alleen nog geen Alpine....................
Tot ik afgelopen maand op Facebook een bericht kreeg van iemand die zijn Alpine ging verkopen. Ben gaan kijken en de verkoop was daarop snel geregeld. De Alpine heeft echter 7 jaar stilgestaan dus moet er wel iets aan gebeuren.
We hopen echter snel weer naar een evenement te kunnen komen.

Groet, Eric

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8913 door jochem
Welkom terug ....

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8914 door Wicher A-653
Welkom terug. In Nederland en bij de club groet wicher

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8915 door ms19333
Welkom terug Eric!
Ik kan me je nog heel goed herinneren, is natuurlijk ook niet zo lang geleden...
Vond het wel heel gedurfd jullie emigratie. Vooral jouw witte Alpine herinner ik me nog goed omdat ik deze heel graag wilde kopen maar helaas was mijn budget toen niet toereikend, er zat ook nog een extra set wielen bij en de auto stond later te koop in duitsland voor een beetje meer...
Heb je je oude Alpine nog in beeld?
In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop en hoop op meer info en foto's!

Lidnummer: A-803
Alpine A310 V6 phase-1 1980
ms19333.wordpress.com

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8916 door Ben A310
WELKOM TERUG ERIC!
En gefeliciteerd met deze A310!

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine GTA V6 Le Mans (1990) en ter compensatie een elektrische Renault Twizy ;-) --

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8917 door mick
Welkom terug! Bij mij heeft het iets langer geduurd voor ik de a310 gekocht heb. Zag dat we ongeveer gelijk ingeschreven zijn op dit forum... :)

Leuk, hoop je tegen te komen!

Rouge et noir...

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8920 door Rudolf
Veel plezier met je mooie auto!

Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8942 door Bruins
Hoi Eric, jammer dat het in het buitenland niet is geworden wat je ervan had gehoopt. Maar wel weer mooi dat je in Nederland je oude hobby weer op kunt pakken. Je hebt in ieder geval een mooie A310 terug kunnen kopen. Veel plezier ermee!!!!